Akcja: Nie kradnij zdjęć!

wtorek, 22 lutego 2011

9.




6 komentarzy:

  1. w tych kolczykach bigle mnei zauroczyły. o rany :)
    a ja na fbl kolczykowy nadal "niechcący" niechcący się loguję... i brakuje mi słit komci, tu mimo tyjącego licznika odwiedzin, mam wrażenie, że mało kto zagląda. już całkiem zrobiłam się odludkiem. mało zamówień, chodzę zmulona (i chora ostatnio)... może to i dobrze, mam motywację do nauki ;p matura za pasem.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje dziękuje dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba mnie poprostu urzekła ich prostota.
    a pbl mnie wkurza jednak i teraz to na serio wszystko zależy od admina. jak zrobi jak myślę (to o czym pisałąm na gg) to wrócę...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne kolczyki ;)
    zapraszam na moje początki: http://handmade-z-muzyka-w-tle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń